Firma Unvanı : PULAT TRADING LTD. (CRATOS HOTEL)
Vergi Dairesi : GİRNE
Vergi Numarası : MŞ.19812
Adres : Beşparmak Caddesi No:8 Çatalköy GİRNE
Telefon :+90 392 444 42 42
Fax :+90 392 444 32 32
E-posta : info@cratospremium.com.tr
Web : www.cratospremium.com.tr
1.2. TÜKETİCİYE AİT BİLGİLER
Adı :
Soyadı :
T.C. Kimlik No :
Pasaport No :
Adres :
Telefon :
E-posta :
İş bu sözleşme Beşparmak Caddesi No:8 Çatalköy GİRNE adresinde bulunan ve +90 392 444 4242 nolu irtibat numarasına sahip PULAT TRADING LTD. (CRATOS HOTEL) (Sözleşmede CRATOS HOTEL olarak anılacaktır) ile diğer taraftan www.cratospremium.com.tr sitesine üye olup online rezervasyon işlemini tamamlayan kişi (sözleşmede TÜKETİCİ olarak anılacaktır) arasında olup; tüketicinin üye olurken kullandığı adres, kimlik ve iletişim bilgileri esas alınır.
1- Sitemiz üzerinden konaklama satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon anında ödemekle yükümlüdür. Ödemenin tamamı yapılmadan rezervasyon kesinleşmez.
2- Sözleşme bedelinde fiyat artışı olması halinde, ilave olarak aradaki fark tüketiciden talep edilmeyeceği gibi, CRATOS HOTEL tarafından aksiyon olarak adlandırılan indirimlerin de tüketiciye iadesi söz konusu değildir.
3- Tüketici, satın alınan konaklama hizmetine katılmasının mücbir sebepler nedeni ile mümkün olmaması durumu hariç, konaklamasını seyahat sigortası dahil alması durumunda, konaklama başlangıç tarihinden 1 gün öncesine kadar yazılı olarak bildirmek kaydıyla konaklamasını iptal edebilir. Tüketicilerin vizelerinin bulunmaması, başvuru yapmış olmalarına rağmen, konaklama başlangıç tarihine kadar ilgili kurumdan vize alamamaları durumda, CRATOS HOTEL sorumluluk kabul etmediği gibi, konaklama bedelini tahsil eder.
4- CRATOS HOTEL, tüketiciden kaynaklanmayan bir sebeple, hizmetin başlamasından evvel veya hizmet sırasında rezervasyonu kısmen/tamamen değiştirebilir veya iptal edebilir. Tüketici bu değişiklikleri kabul edebilir ya da CRATOS HOTEL’nin sunduğu alternatif başka bir hizmeti kabul edebilir. Tüketici değişiklikleri kabul etmediği takdirde ise rezervasyonunu iptal edip, sözleşme kapsamında ödediği ücretin tamamını iade alma hakkına sahiptir. CRATOS HOTEL gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen hizmetin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; grev, terör, savaş ihtimali, pandemi ilanı,öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı rezervasyonu iptal edebilir veya erteleyebilir. Tüketici otele giriş tarihinden 15 gün öncesine kadar iptal talebinde bulunursa ücretsiz olarak iptal söz konusu olacak olup; rezervasyon iptali zamanında bildirilmeyen rezervasyonlardan (seyahat sigortalı rezervasyon hariç) 2 gecelik oda ücreti tahsil edilir. Tüketici, iadesiz yapılan rezervasyonlarda ücretin iptal edilmeyeceğini; bu hallerde tüketici iptal talebinde bulunur ise geçerli olmayacağını, isim değişikliği yapamayacağını ve oda ücretinin CRATOS HOTEL’e ödeyeceğini beyan, kabul ve taahhüt eder. Tüketicinin hizmetin değiştirilmesine yönelik talebi halinde; konaklama başlangıç süresine 7 gün kalana kadar olan taleplerde, önceki alınan hizmetle, yeni talep etmiş olduğu hizmet arasında fiyat farkı var ise tüketici aradaki farkı, değişiklik talebinin kabulüyle birlikte CRATOS HOTEL’in de uygun bulması şartıyla, ödeyerek değişikliğini yapabilir. Daha kısa sürede yapılacak değişiklik taleplerinde (seyahat sigortalı rezervasyonlar hariç) CRATOS HOTEL’ in uygunluk vermemesi durumunda rezervasyonun 2 gecelik oda ücreti tahsil edilir. Ancak değişikliklerde yeni hizmetin fiyatı, bir önceki hizmet fiyatından düşük ise CRATOS HOTEL aradaki farkı tüketiciye iade edecektir. Rezervasyonlarda isim değişikliği yapılamaz. Tüketici, kendisinin veya birinci dereceden akrabalarının konaklama dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, Tam Teşekküllü Devlet Hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelemesi koşuluyla, rezervasyon iptal talebi kabul edilir ve ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, tüketicinin ödemiş olduğu bedel kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı konaklama hizmetine iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; CRATOS HOTEL tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.
5- CRATOS HOTEL ve tüketici bu sözleşmeden dolayı doğan yükümlülüklerini gereği gibi ifa edeceklerdir.
6- CRATOS HOTEL, işbu sözleşme konusu hizmetin nitelikleri, satış bedeli ve ödeme şekli ile ifaya ilişkin ön bilgiler içeren Ön Bilgilendirme Formu/Voucherı/Mailini tüketiciye sözleşmenin 8.maddesinde belirtildiği şekilde iletmekle yükümlüdür. Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerden CRATOS HOTEL sorumlu değildir.
7- Kredi kartıyla hizmet satın alan tüketiciler erken ödeme, taksit azaltma taleplerini kartın ait olduğu bankaya bildirmek ve bankanın belirlediği ödeme şubelerine yapmaları gerekmektedir. Tüketiciler kredi kartı ile taksitli olarak aldıkları hizmetin herhangi bir sebebe bağlı olarak iptal ettirdiklerinde CRATOS HOTEL kredi kartından almış olduğu bedeli yine tüketicinin kredi kartına iade edecektir. Yapılan iade işlemi bankaların iş kurallarına göre tüketicinin kartına iade edilir. Taksitli olarak yapılan ödemelere ilişkin iadelerde de banka kuralları geçerli olup, taksitli yapılan ödemelerin yine karta taksitle iade edilmesi durumunda, CRATOS HOTEL’in herhangi bir yükümlülüğü ve müdahale imkanı bulunmamaktadır. CRATOS HOTEL ödeme için VİSA, AMEX ve MASTERCARD kredi kartlarını kabul etmekte olup; varıştan önce belirli bir miktarı geçici olarak çekme hakkını saklı tutar.
8- CRATOS HOTEL’İN tüketiciye yapacağı tüm bilgilendirmeleri yazılı olarak elden veya kalıcı veri sağlayıcısı aracılığıyla (elektronik posta, kısa mesaj, disk, cd/dvd, hafıza kartı ve benzeri her türlü araç veya ortam) yapabilecektir. Tüketici, özen borcu gereği sözleşmenin hiç yada gereği gibi ifa edilmemesi halini, hizmetin ifa edilmesi gerektiği veya ifa edildiği tarihten itibaren 30 gün içerisinde CRATOS HOTEL’e bildirmekle yükümlüdür. Bu süreden sonraki yapılacak bildirimler geçersiz sayılacaktır. Tüketici, rezervasyon esnasında CRATOS HOTEL çalışanlarına ve/veya web sitelerine vermiş olduğu; e-mail, cep telefonu, faks vb. bilgilerine ve web sitelerinin kampanya duyurusu amaçlı yapmış olduğu bülten gönderimlerine izin verdiğini kabul ve beyan eder.
9-İş bu sözleşmeden doğacak tüm ihtilafların çözümü ile ilgili tüm GİRNE İcra Dairesi ve Mahkemeleri, Tüketici Hakem Heyetleri ve yasa ile yetkilendirilmiş sair kuruluşlar yetkilidir. Sözleşmenin bir veya birden fazla maddesinin herhangi bir nedenle geçersiz sayılması halinde, sözleşmenin diğer hükümleri bu geçersizlikten etkilenmeyecek ve yürürlükte kalacaktır. İşbu sözleşme 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine uygun olarak düzenlenmiş olup, sözleşmede düzenlenmeyen hususlarda 6502 sayılı Kanun ve ilgili yönetmelik hükümleri geçerlidir. Tüketicinin bu sözleşmeyi imzalaması/elektronik ortamda onay vermesiyle sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılır.